החשודים במוזיאון

79.00

חפץ היסטורי נגנב מהמוזיאון.עליכם לאסוף רמזים ולחשוף את הגנב.


גאוני

משחק החשודים במוזיאון, משחק מרתק בו על השחקנים להוכיח את כישורי הבילוש ולמצוא את החשוד.

המשחק מיועד ל 2 עד 4 משתתפים

מטרת המשחק החשודים במוזיאון

להיות המשתתף הראשון אשר מזהה את הגנב.

תכולת המשחק

  • 24 אריחי חשודים
  • אריח מילוט אחד
  • 32 קלפי רמז – 8 סוגי רמז ב-8 צבעים, עם 4 קריטריונים לסוג
  • 48 אסימוני חקירה – 4 צבעים, 12 אסימונים לכל צבע
  • 4 אסימוני חוקר (אחד לכל שחקן)
  • 4 מחברות
  • 4 עטים
  • חוברת הוראות בעברית

הכנת למשחק

      1. הניחו את אריח יציאת החירום על השולחן, עם הפנים כלפי מעלה.
      2. ערבבו את 24 האריחים החשודים יחד והניחו 16 מהם עם הפנים כלפי מעלה על השולחן במבנה של 4*4.
        רשת זו מייצגת את המפה של 16 חדרים במוזיאון עם חשוד אחד לכל חדר.
        את 8 האריחים הנותרים יש להחזיר לקופסה.
      3. את 32 קלפי הרמז יש לסדר ב 7 ערמות עם הפנים קלפי מטה וזאת בהתאם לסוג הרמז.
        יש להקפיד לערבב את הקלפים בכל ערמה. כעת אספו קלף חד מכל ערמה וצרו ערמה של 8 קלפים.
        את הקלפים שאינם חלק מהערמה שנוצרה, יש להחזיר לקופסה מבלי להציץ בהם.
        את 8 הקלפים שנבחרו יש להניח משני הצדדים של רשת השודים שייצרתם.
      4. כל שחקן מקבל: מחברת אחת, עיפרון ואסימון בלש אחד:
          1. למשחק של 2 שחקנים, השתמש באסימונים A ו-B
          2. למשחק של 3 שחקנים, השתמש באסימונים A, B ו-C
          3. למשחק 4 שחקנים, השתמש באסימונים A, B, C ו-D
          4. 12 אסימוני חקירה תואמים לצבע אסימון הבלש שלהם.

אסימוני חקירה מונחים עם הפנים כלפי מטה.
תוכן המשחק שלא נעשה בו שימוש מוכנס בחזרה לקופסה.

מהלך המשחק

המשחק החשודים במוזיאון משוחק ב-6 סיבובים.
כל שחקו בתורו מבצע את 2 הפעולות הבאות:

  1. חקור רמז
    השחקן בוחר רמז אחד לבדיקה מתוך 8 הרמזים הזמינים.
    כאשר רמזים מאפשרים לברר, אילו חשודים הם חפים מפשע.
    ישנם שני מצבים:
    הראשון – כאשר אין אסימון חקירה ברמז: השחקן יכול להסתכל על הרמז.
    השני – יש אסימון חקירה אחד או יותר ברמז. לפני שמסתכלים על רמז, השחקן חייב לוודא שיש לו אסימון חקירה בערמה שלו באותו ערך או יותר מהאסימון בעל הערך הגבוה ביותר שכבר נמצא ברמז זה.
    אם הם יעשו לא, השחקן לא יכול להסתכל על הרמז הזה ועליו לבחור אחר.
    כעת על השחקן, להניח ערך בהתאם לשני המצבים שתוארו, במידה ואין לשחקן אפשרות להניח אסימון חקירה עליו לעבור ישירות לשלב הבא.
  2. הצע חשוד
    השחקן חייב להציב אסימוני חקירה, עם הפנים כלפי מטה על אחד מ-16 אריחים החשודים.
    העת סיום המשחק, השחקן זוכה בנקודות במידה וחשוד מתגלה כגנב.
    במידה והשחקן חושד כי הגנב ברח, ניתן להניח אסימון על יציאת החירום.

סיום המשחק

לאחר 6 סבבים, יש להפוך את קלפי הרמז בזה אחר זה. על השחקנים להפוך את החשודים בהתאם לתוצאת הרמזים.
כאשר חשוד מתגלה כחף מפשע, כל אסימוני החקירה שהוצבו עליהם יוצאים מהמשחק.
לאחר שכל הרמזים נחשפו, שלושה מצבים אפשריים:

  1. נותר אריח חשוד אחד עם פנים כלפי מעלה: זהו הגנב!
    השחקן אשר הציב את האסימון עם הערך הגבוה ביותר – מנצח את המשחק. 
  2. כל קלפי החשודים מתגלים כחפים מפשע, הגנב נמלט מהמוזיאון.
    השחקן אשר הציב את האסימון עם הערך הגבוה ביותר על יציאת החירום – מנצח את המשחק.
  3. נותרו מספר קלפי חשודים חשופים, בפשע בוצע על ידי מספר גנבים!
    עבור כל גנב מתבצעת ספירת נקודות, השחקן עם מירב הנקודות מנצח את המשחק.

המשחק לגילאים: 8-99

סל הקניות שלי
מוצרים שנצפו לאחרונה
קטגוריות
משחק החשודים במוזיאון מבית גאוני

החשודים במוזיאון

79.00

Request a Call Back