BEEZ בייז

199.00

הכינו את עצמכם להתעופף כמו דבורים!
אתגר התכנון ואחסון הצוף יגרום למוח שלכם לזמזם מרוב הנאה!

+
  • משחק קופסא בייז אסטרטגיה

    BEEZ בייז

    199.00

    Request a Call Back




    בייז BEEZ הינו משחק אבסטרקטי. במהלך המשחק השחקנים מתחרים על תכנון אידאלי של מעוף על מנת להבטיח צוף לכוורת שלהם.

    המשחק מיועד ל 2 עד 4 משתתפים

    מטרת המשחק ביז, להיות השחקן אשר אוסף את מירב הנקודות לאחר שהוכרז על סיום המשחק.

    הכנות למשחק

    יש להניח את האריחים באופן בשני מעגלים – פנימי וחיצוני.

    בעת ההנחה יש להקפיד שהמעגל הפנימי יכלול פרח אחד מכל צבע,. בעוד המעגל החיצוני יכיל שני פרחים מכל סוג.
    לא ניתן להניח שני פרחים בעלי צבע זהה בסמיכות זה לזה.

    את הצוף מחלקים על גבי הפרחים. יש להקפיד:
    להניח על העלים צוף התואם לצבעם.
    להניח במרכז הפרח צוף בצבע שונה מהצבע של מרכז הפרח.

    יש לערבב את שלושת ערמות קלפי הניקוד (צבע שונה לכל סוג משימות).

    משימות ציבוריות: יש למשוך 3 קלפים באופן אקראי, אחד מכל צבע ולהניח באופן שיהיו חשופים לכלל השחקנים.

    משימות פרטיות: על כל שחקן למשוך קלף אחד מכל ערמה ולבחור 2 מתוכם.
    קלפים אלו ישמשו את השחקן לאורך כל המשחק ואינם גלויים לשחקנים האחרים. כל שחקן מניח במרכז הלוח את הדבורה שלו ומקבל חלת דבש משלו.

    מהלך המשחק בייז BEEZ

    כל שחקן בתורו יבצע פעולה באמצעות הדבורה שלו.
    על הדבורה מסומן מהם הצעדים החוקים שהיא יכולה לבצע. סיבוב ימינה / שמאלה + מספר צעדים בכיוון שנבחר לאחר הסיבוב.
    יש לשים לב – מותר להתעופף מעל דבורה אחרת.
    לאחר הנחיתה אוספים את הצוף מהלוח, על פי הכללים הבאים:
    במידה ונוחתים בסמוך לצוף קטן – השחקן מקבל את הצוף ומעביר אותו אל חלת הדבש שלו לאחסון.
    במידה והדבורה נוחתת על גבי צוף גדול – השחקן מקבל את הצוף הגדול ובנוסף אם קיים, גם את הצוף הקטן אשר סמוך אליה.

    את הצוף מאחסנים במקום המתאים בחלת הדבש של השחקו.
    יש להקפיד לאחסן רק במקום אשר מתאר את מספר הצעדים שנעשו עד שהשחקן הגיע אל הצוף.
    שחקן אינו רשאי לאסוף צוף במידה והוא אינו יכול לאחסן אותו במקום המתאים בחלת הדבש שלו.

    בכל איסוף צוף השחקן מקדם את הסימן על הלוח שלו, סימן זה יצביע על סיום המשחק.

    יש לשים לב, במידה ושחקן מסיים את התנועה שלו על טיפת מים, הוא יכול להקפיץ את הדבורה שלו מקום אחד ולבצע פעולה נוספת.

    סיום המשחק וספירת הנקודות

    המשחק מסתיים, כאשר סמן ההתקדמות של אחד השחקנים, מגיע לקצה.
    כעת יש לספור את הנקודות, באמצעות קלפי הניקוד.
    צוף יכול לשמש רק קלף ניקוד אחד ולכן יש לתכנן היטב ולהפיק מקסימום נקודות מהצוף!

    במהלך המשחק, השחקנים מכירים רק את המטרות הציבוריות של היריב ואינם יודעים מה המטרות הפרטיות של היריב.

    המשחק לגילאים: 8-99

     

    Close סל הקניות שלי
    מוצרים שנצפו לאחרונה Close
    Close

    Close
    תפריט
    קטגוריות