שחמט ודמקה עם מגירות

99.00

מארז איכותי בעל מגירות לאיחסון כלי המשחק.

+ -
  • שח מט דמקה עם מגירות

    שחמט ודמקה עם מגירות

    99.00

    Request a Call Back



      The administrator can manager
      the message with this product information in the Dashboard

    שחמט ודמקה עם מגירות.

    ערכת משחק, שחמט ודמקה, המשולבים יחדיו, במארז איכותי בעל פתרון פרקטי! מגירות לכלים כחלק אינטגרלי בלוח המשחק.

    המשחק מיועד ל 2 משתתפים.

    שח מט

    מקור המשחק שח מט, אינו ידוע בוודאות. המצאתו של המשחק, מיוחסת לאחת מבין האימפריות מהעולם העתיק – סין, הודו, מצרים או פרס.

    משחק השח מט התפשט במהירות ברחבי העולם החל מהמאה השביעית.

    אחד ממשחקי האסטרטגיה האבסטרקטים הנפוצים ביותר בתרבות האנושית.

    ההערכות למספר המצבים החוקיים בשחמט נעות בין 43^10 ועד 47^10

    משחק השח מט, מקובל הן כתחביב והן כספורט תחרותי.

    לאורך השנים פותחו תוכנות מחשב למשחק, כאשר הידוע מבניהם הינה DEEP BLUE – “כחול עמוק“.

    “כחול עמוק הוא מחשב אשר פותח על ידי חברת IBM, והוא הראשון שניצח אלוף עולם מכהן, גארי קספרוב.

    המחשב ניצח את קספרוב בטורניר של שישה משחקים, שנערך במאי 1997, בתוצאה 3.5-2.5 .

    המערכת אשר נצחה את קספרוב היתה בעלת יכולת חיפוש מהלכים של עד 12 מהלכים קדימה,
    כאשר טובי שחקני השחק מט מחפשים עד בערך 10 מהלכים קדימה. תוספת זו הינה משמעותית ביותר!

    קספרוב דרש משחק גומלין, אבל IBM דחתה את הדרישה, והשביתה את המחשב. ב-2003.

    המחבר כחול עמוק הינו אבן דרך משמעותית בהתפתחותה של הבינה המלאכותית.

    המשחק מפתח חשיבה טקטית, לוגית וחשיבה מופשטת – אבסטרקטית.

    דמקה

    משחק הדמקה הינו משחק לוח, המתקיים על לוח בן 64 משבצות, 8 לארוך ו 8 לרוחב. לוח המשחק משמש גם את משחק השח מט.

    כל משתתף מקבל 12 אבני משחק, מטרת המשחק – להוריד מהלוח את כל האבנים של היריב או לחסום אותם.

    משחק יכול להסתיים בניצחון או בתיקו.

    ניצחון

    • לשחקן היריב לא נותרו כלל כלים על הלוח (אבנים או מלכים)
    • השחקן היריב נכנע
    • לשחקן היריב אין אפשרות לבצע מהלך מאחר שכליו חסומים

    תיקו:

    1. אם במשך 15 מסעים רצופים נעו מלכים בלבד על גבי הלוח (אף אבן לא התקדמה צעד), ולא השתנה מספר הכלים על גבי הלוח (לא התבצעו דילוגים).
    2. כאשר הכלים על הלוח אינם מאפשרים הכרעת ניצחון (למשל שני מלכים מול מלך אינם מספיקים).
    3. בכל שלב במשחק רשאי כל אחד מהצדדים להציע תיקו, והצד השני רשאי להסכים או לסרב

    משחק הדמקה תורם בפיתוח חשיבה לוגית מופשטת – הודות לפשטות הכללים ילדים יכולים להגיע לבניית שרשראות לוגיות ארוכות למדי.
    המשחק מהווה כלי חינוכי יעיל ותורם ליכולות הניתוח והחשיבה של השחקנים.

    הערכה משלבת את שני המשחקים, שחמט ודמקה עם מגירות.

     

    Close
    מותגים
    Close סל הקניות שלי
    מוצרים שנצפו לאחרונה Close
    Close

    Close
    תפריט
    קטגוריות