דרמה בפיג’מה

99.00

+ -
  • משחק דרמה בפיגמה פוקסמיינד

    דרמה בפיג'מה

    99.00

    Request a Call Back



      The administrator can manager
      the message with this product information in the Dashboard

    משחק חשיבה דרמה בפיגמה.

    נסו לנחש מה כל אחד לובש. המשפחה המלכותית מתכוננת ללכת לישון.

    המשחק מיועד ל 3 עד 5 משתתפים.

    מאחר ובני המשפחה אוהבים להחליף את הפיג’מות שלהם ולהחליף ביניהם את המיטות שוב ושוב. על השחקנים לשים לב לפרטים הקטנים.

    מטרת המשחק, להיות השחקן אשר אסף את מרב מטבעות הזהב.

    מהלך המשחק, את המיטות יש להניח זו לצד זו. השחקן המבוגר ביותר מקבל את השמיכה והוא השחקן אשר יהיה הראשון לשחק.
    בתחילת המשחק, כאשר המיטות ריקות. יש להניח את הקלף הראשון של כל דמות על המיטה הריקה הימנית ביותר.

    • כל שחקן לוקח קלך יחיד מהקופה, הופך אותו ומניח את הדמות שבקלף על מיטה שבה כבר מונחת אותה דמות.
      בכל הנחה של קלף, משתנה צבע הפיגמה של הדמות!
    • מחליפים מיטות: כאשר בן משפחה חדש מונח על מיטה ריקה ליד מיטה תפוסה, מבצעים החלפה בין המיטות. במצב זה, המיטה של בן המשפחה החדש, עוברת לקצה הימני בשורת המיטות.
    • רוח רפאים: שחקן שמושך קלף של רוח רפאים מניח אותו מיד גלוי במרכז השולחן, כך שכולם יראו אותו. השחקן שהשמיכה בידיו מניח אותה בזריזות על כל המיטות ומכסה את כל הדמויות במיטותיהן.
    • השחקן שכיסה את הדמויות בשמיכה לוקח מטבעות זהב כמספר שאר השחקנים (אך לא עבורו) ומניח אותם גלויים על השולחן. בכל מטבע נראים דמות או צבע של פיג’מה.
    • השחקן שיושב לשמאלו של השחקן שכיסה את הדמויות בשמיכה מתחיל, והמשחק ממשיך בכיוון השעון. כל שחקן בתורו בוחר מטבע (דמות או צבע) ומניח אותו לצד המיטה המתאימה על פי הניחוש שלו.
      באפשרותו להניח גם אסימון ג’וקר ליד המטבע ששם בצד.
    • במידה והשחקן חושב שהמטבע שבחר אינו מתאים לאף דמות וגם לא לצבע הפיג’מה שמתחת לשמיכה. יכול השחקן לשמור את המטבע אצלו.
    • לאחר שהשחקנים הניחו את המטבעות שלהם על פי הניחושים שלהם, השחקן שכיסה את המיטות בשמיכה מוריד אותה בזהירות. כעת השחקנים בודקים מי ניחש נכונה.
    • שחקן שניחש נכונה מקבל מטבע אחד, במידה והשחקן שניחש נכונה הניח גם ג’וקר, הוא מקבל נקודה נוספת מערימת המטבעות.
    • שחקן שלא ניחש נכונה מניח את המטבע בצד נקודות.
      אם הוא הניח גם ג’וקר, הוא צריך להחזיר בנוסף גם מטבע אחד מאלה שצבר.

    קלף רוח הרפאים נותר גלוי על השולחן.
    אסימוני הג’וקרים מוחזרים לשחקנים.
    השמיכה עוברת לשחקן הבא בכיוון השעון.

    המשחק מסתיים, כאשר נמשך קלף רוח הרפאים השביעי. זוהי ההזדמנות האחרונה של השחקנים לקבל מטבעות ולזכות בנקודות.

    המשחק לגילאים: 6-99

    המשחק מתאים גם לגילאים צעירים יותר, תוך שינויים בחוקי המשחק.

    SKU: 20-07-99-192 Categories: , Tag:
    Close
    מותגים
    תפריט
    Close

    סל הקניות שלי

    מוצרים שנצפו לאחרונה

    Close

    Great to see you here!

    סיסמת כניסה תשלח לכתובת ה email שלך

    כבר יש לך חשבון במיינדקס ?

    Close

    Close

    קטגוריות